29 Ağustos 2012 Çarşamba

A KALITE İSTIRIDYE MANTARI ARTIK ANKARA’DA…


Merhaba, istiridye mantarı ülkemizde yeni yeni tanınmaya başlamış bir ürün olup kültür mantarına göre daha lezzetli ve sağlıklıdır.Özellikle doktorların tavsiye ettikleri bir besin kaynağı olması istiridye mantarını Türkiye’de geleceği parlak bir ürün olma yolunu açmıştır.Özellikle yurt dışına ihraç edilen istiridye mantarı sofralarımızda yavaş yavaş yerini alarak hem lezzetli hemde sağlık açısından zengin vitamin deposu olarak ailelerin bir numaralı tercihi haline gelmektedir.Fruitanya Mantar olarak bizde sağlıklı bir nesil oluşturmak için elimizden geleni yapmaya karar verdik.Fruitanya Mantar’ın ürettiği istiridye mantarları ” saman , kepek , kayın ağacı talaşı” karışımlarından olduğu için ürünümüz doğal ve lezzetlidir. Kompostlar ;

İSO – 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE

İSO – 22000:2008 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

belgelerine sahip olarak titizlikle üretilmektedir.

İstiridye Mantarı üretim tesisimiz Ankara/Çankaya’da olup, ulaşım kolaylığı ile tesisimizi kendi gözünüzle görerek toptan veya perakende satışımızla taze istiridye mantarı satın alabilirsiniz.


Telefon Numaramız : 0 532 583 70 80

3 yorum:

  1. Devren Kiralık İstiridye Mantarı üretim tesisi: Ankara İskitler semtinde 400 metrekarelik bodrum katından 140 metrekarelik kullanılabilir 3 oda ve odalarda 5 er katlı sağlam taşınabilir tezgah raflar vardır. Yapılan üretimlerde %26 ile %38 üretim alınmıştır. Üretim tesisinin içerisinde suyu vardır. Su motoruyla su çekilmekte birde bunun yanında İskitler semti eski bir bağ alanı olduğu için zemini sulu ve tesisin zemininde su çıkmaktadır. Verilen rakamlara inanmayanlar arkadaşlarıma ben 4 ay kadar üretim için bire bir destek vereceğimdir.
    İletişim : Bektaş ŞAHİN
    Telefon :05056017760
    Mail :bektas.sahin@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Hala üretime devam ediyormusunuz.

    YanıtlaSil
  3. Kazanci ve uretimdeki toplam faaliyeti nekadar bnde yetistiricilik yapmak istiyorm simdiden bu mantar isiyle ugrasan satis yapabilmek icn sirketleri arastirmaya basladm.kosgebe basvuru yaptm kredm cikti nekadarla kuruluyor bu is

    YanıtlaSil